BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 22, 2012

Dalam percaya atau tidak

Tadi text kat kawan aku cakap aku tak pergi kelas malam nieyh ..
tetibe jer dy cakap dy ade something nk ckp kat ak . so ak sruh dy bgtau skunk ..
1 message received
open ...
dy msuk hospital ,,ade jngkitan kuman dlm darah . mu nok cye ko dok ats mu . ak just oyk jer ,,
hurm ,, hati ak ase sdikit trkejut ,, tapi ak xtau nk prcaya ke tak , ak takut lau ak prcaya dy cuba buat rncangan untk tipu dan mngmbil ksmpatan ats ak . tapi as friend ak turut simpati apa jadi kat dy .. tapi sukar untuk saya percaya sebab dengan apa yang telah awak pernah tipu saya xmungkin semudah itu saya percaya dekat awak ..saya fikir kalau awak btol knp perlu bgtau kat saya.saya xde kaitan ngan awak klau awak ckp sy kawan awak org laen p0wn kawan awak jugak tapi knp hnya awak bgtau saya ..bukan pada orang laen .. apa pun saya doakan awak supaya cepat sembuh ,, moga allah merahmati awak .. :)

0 comments: